راهنمای خرید

نماد اعتماد الکترونیکی چیست و چرا مای دیوایس برای دریافت آن اقدام کرد؟
طبق مطالعات انجام شده تائید فروشگاه مجازی توسط یک موسسه و مرکز ثالث، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد. در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.
یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند:
۱- شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال
۲- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده
۳- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش
۴- واضح بودن روند برگرداندن کالا و باز پس گیری پول
۵- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران
۶- تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد
در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را بر عهده دارد. اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه های مجازی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در صفحه اصلی سایت هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به خصوص B2C خواهد بود. به نحوی که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این که سایت ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

در همین راستا و به دلایلی که در بالا خواندید... سایت مای دیوایس نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده است که با اطمینان بیشتر و مسئولیت پذیری بالاتر در خدمت مشتریان خود باشد.

راهنمای خرید

1. کالای مورد نظر خود را از داخل دسته بندی ها پیدا کرده و بر روی "اضافه به سبد" کلیک نمایید. و چند ثانیه ای منتظر باشید تا کالا به سبد خرید شما اضافه شود. (دقت فرمایید هنگام انتخاب چند ثانیه صبر کنید) شما میتوانید برای مطالعه اطلاعات بیشتر بر روی نام و یا تصویر کالا کلیک کنید تا اطلاعات کالا را مشاهده نمایید.

2. با کلیک مجدد بر روی"اضافه به سبد" و یا کالای دیگر، هر تعداد کالا که مایل هستید به سبد خرید خود اضافه کنید.

3. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نظر خود. روی "تسویه حساب" در بالای صفحه كليك ميكنيد.

4. بعد از ورود به حساب کاربری یا ساخت آن برای بار اول از قسمت من مشتری جدید هستم، ادامه و پركردن فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات کامل تیک گزینه ارسال به این آدرس را بزنید و دکمه بر روی دکمه "ادامه" کلیک کنید (میتوانید خرید خود را به صورت مهمان انجام دهید. در این صورت اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق در مرحله ی بعدی تکمیل کنید)

5.در این قسمت میتوانید توضیحات اضافه ای در مورد سفارش خود بنویسید و دکمه "ادامه" را فشار دهید

6. این قسمت اطلاعات نحوه پرداخت میباشد که توسط درگاه بانک ملت یا درگاه زرین پال انجام میشود و بر روی دکمه " ادامه" کلیک کنید

برای خرید اینترنتی می‌توانید از هریک از کارت‌های عضو سیستم شتاب که قابلیت خرید اینترنتی را دارند، استفاده نمایید.نکته : در صورتی که پرداخت وجه بصورت اینترنتی برای شما مقدور نیست با مدیر فروشگاه تماس بگیرید تا شماره حساب برای واریز وجه در اختیار شما قرار داده شود

7. در این قسمت کلیه اطلاعات سفارش شما نمایش داده میشود بر روی دکمه "تایید سفارش" کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید

8. در این قسمت درگاه بانک مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی دکمه "پرداخت انلاین" کلیک کنید تا وارد درگاه بانک شوید

9. پس از وارد کردن اطلاعات و پرداخت وجه سفارش شما دوباره به فروشگاه بازگردادنده میشوید و سفارش شما رسيدگي و از طريق پست پيشتاز ارسال خواهد شد.